
Mirol is van szo?
Az uj kepessegfakban mostmar szabalyosan mindent ki lehet tanulni, a regiekben valasztani lehetett ket oldal kepessegei kozul, nemely helyen szabalyosan ket alternativ variansotok volt, de most visszatertunk egy sokszorta egyszerubb fara. Ezuttal nem kell valogatni, hanem mindent ki lesz talalva nektek
Es ez miben mas mint a fa az elozo elottrol?
Annyiban kerem szepen hogy a jatek mostantol magatol kitanul mindent, neked csak a szintet kell elerd a szukseges kepessegekhez. Tegyuk fel a 15-s szintu sorban ott van 4 kepesseg, amikor te elered a 15 szintet, megnyilik az osszes munkadhoz elerheto kepesseg. Amint munkat lepsz, a sorban szereplo tobbi kepesseg is megjelenik ha netan a maradek class exkluziv kepesseg (pl Armageddon Blade a Lord Knight munkanal)
Kiraly! Es mi valtozott meg?
Hat, eloszor is, a 90%-a a kepessegnek kapott egy massziv grafikai upgradet, es/vagy teljes mertekben revampoltak, emellett mivel a jatek magatol tanulja a kepessegeket, a faban reszletes leirast kapsz kombokrol is mostmar, de hogy legyen kis interaktivitas, minden kepessegnek lesz ket kulon hatasa, egy alap hatas, es egy 'True' hatas. A true hatas, avagy valodi hatas, akkor fog megjelenni amikor eleritek az adott szintet hogy az megjelenhessen. Ilyen peldaul Elsword Stoic-ja, aminek a true hatasa a Transcendent Stoic, ami teljesen atalakitja a kepesseg erejet, es azt hasznalva a Stoic minden rossz hatast leszed rolatok es sokszorta jobban novel vedelmet. A hatasok a kepessegek alatt megjelennek mint kek kockak amikre klikkelve valasztjatok az effekteket.
Es milyen effektek vannak?
Ez karakter es kepessegtol fugg! De a jelenleg ismert true effektek a kovetkezok: Enhanced (nagyobb sebzes), Gigantified (kepesseg merete es hatosugara megno), Lighter (kevesebb MP hasznalat), Heavier (erosebb de hosszabb cooldown), Useful (tobbszor ut es erosebbeket), Maximized (critical esely 100%-ra no es sebzes megno 80%-al), Innovative (kevesebb energiakat hasznal fel (feltetelezhetoen Ara es Chung rendszerere gondol) de tobb a cooldown), Critical (tobb MP-be kerul de ignoralja a vedelmeket es a guardokat), Accelerated (kevesebb cooldown), Regenerating 1 es 2 (esely MP toltesre vagy esely cooldown csokkenesre), Merciless (Mana Breaket ignoralja), Evil (esely Mana Egetesre), Tough (kepesseg alatt Super Armort kapsz, nagyobb cooldownert cserebe), Sure Kill 1 es 2 (buff ideje vagy hatasossaga megnovelve), Absorbing (tobb MP-t kapsz mikor betalal a skill), Tenacious (knockdown csokkentes), es Transcendent (skill effekt valtozas)
Es ez azt jelenti hogy uj kepessegek a regibol tunnek el? Vagy megmaradnak azok is?
Sajnos sok regi skilltol bucsut kell mondani, beleertve ujaktol amik az ezelotti faval jottek, de megregebbiektol is mint Elsword Fatal Furyjatol is, de meg Rena trainingjeitol is. Viszont ez most embertol fugg hogy megeri e.

|